Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mafferd z`n miniTUIN.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mafferd z`n miniTUIN.

Ziet er goed uit en die groeien nog makkelijk je net vol idd..

Suc6 en Smookse

Comment

Hey iedereen bedankt voor jullie reacties, leuk dat er meegeken word! Daar doen we het toch voor!

De dames staan nu twee dagen op het 12/12 lichturen cyclus. Bij het omschakelen hebben we ook de lamp verwisseld voor de 2100k hps 150w geeft nu ook een veel geler licht.
      moet nog wel even wennen aan de hps alles gaat wat sneller als onder sl/tl moet vaker wateren en de groei gaat ook sneller dan bij m`n vorige kweekjes. Wel vindt ik het erg fijn dat de lamp er een stuk verder er van af moet.

De groei begint er nu al in te komen, de eerste scheuten komen al boven het net piepen. Ze krijgen afgezuurd water ph 6.2, wortelstimulator wordt al afgebouwd deze week.

en nog een aantal fotos;
      Dag 24 (3).jpgDag 24 (5).jpgDag 24.jpgDag 24 (6).jpgDag 24 (4).jpgDag 24 (2).jpg

Comment

Ziet er netjes uit man.
        Ik volg je zekers.
        Hoop dat er een lekker wietje vanaf komt voor jou

Comment

leuk kastje

Comment

Zeker leuk. Ik hoop dan ook eens een goede scrogg te kunnen zien. De meeste keren wordt er een netje boven gezet, maar niet goed de takken over het net verdeeld. Maar bij jou heb ik er wel vertrouwen in.

Gr. JFF
            Last edited by justforfun; 15 February 2012, 10:11.
            Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Mooie kweek Maffert
              God was never on your side..

Comment

Ind, proper hokje ^^
                sigpic

Comment

Hey iedereen weer Bedankt voor de lovende woorden!

Het gaat goed. en dat is fijn De dames doen erg hard hun best om het net te vullen. Drinken zowaar het dubbele aan water ten opzichte van een week geleden. Ze krijgen dagelijks zon 350-400ml water. Afgezuurd naar ph 6.2 voeden doen we nog niet zie zelf nog kleine gele puntjes aan de bladeren komen van de voeding die in de grond zit.. eenmaal er bloemen worden aangemaakt ga ik starten met de bloei voeding.
                  BUD-XL van house en garden. bevalt wel goed..tot nu toe elke kweek nog gebruikt maar kan dus niet echt vergelijken met andere merken.

Green sensation lijkt me ook wel eens leuk om te proberen hoor ik veel goede berichten over.

het netje lijkt al aardig groen ben tot nu toe nog niet aan het binden wil zo min mogelijk stressen. De meeste scheuten zijn boven het net. en zal ook snel met binden gaan beginnen. Dit zal gaan gebeuren met hele kleine trekbandjes. Heb dit zo al eens eerder gedaan en bevalt goed en beter dan de oplosingen die ik al eens geprobeerd heb.

maar genoeg geluld hier weer een paar fotos:

Dag 25.jpgDag 26 (2).jpgDag 26 (3).jpgDag 26.jpgDag 26 (4).jpg

Comment

zien er mooi gezond uit mafferd
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

zien er steeds mooier uit ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze bloeien hoe hoog zijn ze eigenlijk?
                      Guerrilla: 2013
                      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                      Neem een kijkje en reageer

Comment

Ziet er goed uit.

Mooi compact.

Suc6 met je meisjes.
                        sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Ziet er perfect uit!
                          Mooi zo'n mini kweekje!

Ik ga je volgen.
                          Zal vast wel een goed recultaat worden!
                          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Bedankt voor de leuke reacties!

*Update dag 28 Week 1 12/12

Het binden is begonnen. de langste scheuten waren al 10-15cm boven het net dus was het hoog tijd er mee te beginnen. Dit gebeurd met de nodige voorzichtigheid, dus niet in 1 keer plat op het net binden maar in stappen van twee drie keer. Zo treed er veel minder stress op en dus ook minder vertraging. Het netje is nog niet geheel vol maar de onderliggende scheuten reageren al goed op de vrij gekomen ruimte en licht. Ze zijn al hard bezig om zich een weg naar boven te banen en de nog open ruimte in het netje te gaan opvullen. Heb dit maal erg weinig gedieft maar 4 kleine scheutjes die helemaal onder aan een vertakking wouden gaan ontluiken, voor hen is het te laat ze komen niet optijd boven het net dus worden ze afgedaan. Heb met het oog al wat voorbloei gespot maar dit is nog in zon vroeg stadium dat ik het nog niet op een foto kan krijgen. Er word ook vlink veel water gezopen zon 500ml per dag. Dag en nacht temp. zijn heerlijk stabiel op het moment en dat stemt me erg tevree vindt dit persoonlijk een erg belangrijke tijd voor de plant nu ze in bloei wil gaan komen wil ik het klimaat perfect hebben.

en de fotos;
                            Dag 28 (2).jpgDag 28.jpgDag 28 (6).jpgDag 28 (7).jpgDag 28 (8).jpgDag 28 (9).jpgDag 28 (3).jpgDag 28 (4).jpgDag 28 (5).jpg

Groeten Mafferd.

Comment

Hey Maffurrrd,

Wat een mooi verslag man.
                              Mooie meisjes.
                              Mooie foto's.
                              Mooie opstelling.

Ziet er gelikt uit.

Suc6 met de bloemetjes
                              sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

die gaan lekker,mooie kleurheb zelf ook een paar 150 watt hps en liggen,en ben ook bezig met een voorgroei of afbloei kastje.vraagje hoe doe je dat met de stank overlast?
                                Last edited by tumble trimmert; 20 February 2012, 17:24.

Comment

Bezig...
                                X